Tuesday 12 December 2017

Ebook Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Teacher Rozzane dan bahasa Inggeris. Pengalaman yang positif digambarkan dalam bahasa mudah dalam Ebook Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris. Pengalaman menyeronokkan boleh dirasai pembaca sebagai pelajar mahupun pengajar. Kerana itulah pengalaman positif yang digarap oleh Teacher Rozzane dalam Ebook beliau.

Saya sebagai seorang ibu cukup bersyukur berpelunag merasai pengalaman Teacher Rozzane. Sebagai seorang ibu, saya pasti mahu pengalaman positif anak - anak rasai ketika belaja bahasa Inggeris. Pengalaman positif yang menyeronokkan untuk kelak mereka sedia menggunakan bahasa inggeris. baik untuk membaca mahupun sebagai bahasa komunikasi.

Ebook ini mudah garapannya. padat. dan paling penting menambah rasa teruja untuk belajar bahasa Inggeris.

Terima Kasih Teacher Rozzane.

satu Ebook yang mesti dibaca oleh semua ibubapa yang mahu anak lalui pengalaman menyeronokkan mempelajari bahasa Inggeris.

Sayabas Teacher Rozzane. Moga Ebook puan menjadi saham besar memberi manfaat untuk setiap mereka yang membaca Ebook ini.


No comments:

Post a Comment

Bakal Terbit : Ebook Kunci Asas Didik Anak

Kembara didik anak adalah kembara yang panjang. Suka saya mulakan kembara dengan berkongsi apa yang sahabat perhatikan pada cara Ra...