Sunday 17 December 2017

Ebook Pengurusan Anak Istimewa

Tidak perkataan yang dapat saya luahkan untuk gambarkan rasa syukur yang tak terhingga! Sungguh. Saya sangat bertuah. Sungguh saya amat bersyukur. Ini juga tidak cukup untuk saya gambarkan rasa di hati!

Mungkin cinta pandang pertama. mungkin. Begitulah keterujaan yang saya rasa ketika membelek helaian Ebook Pengurusan Anak Istimewa.

sarat dengan kisah penuh Inspirasi. Sebelum itu, kita dibawa menjelajah dunia dan kehidupan anak - anak istimewa. Memahami latar keadaan mereka. Pasti membuka ufuk yang luas. Hadir anak - anak ini bersama kehidupan kita sebagai satu rahmat. Penuhi ruang hidup kita dengan warna dan makna.

Ebook ini boleh menjadi panduan buat ibubapa agar lebih peka terhadap perkembangan anak -anak. Bukan untuk melabel anak - anak. tetapi menjadi insan yang terus mampu mendokong perkembangan sihat sesuai keadaan mereka.

Ebook ini digarap dengan bahasa yang mudah kita faham. biarpun tiada latarbelakang bidang perkembangan kanak -kanak, ebook ini tetap mudah untuk difahami.

Terima Kasih dan Tahniah Puan Nazrina.

Ebook puan akan jadi antara bahan rujukan saya selagi saya berpeluang mengurus anak - anak. Moga setiap ibubapa mendapat manfaat dari Ebook Pengurusan Anak Istimewa, Sungguh setiap anak hadir dalam hidup kita adalah insan Istimewa pada setiap keunikan yang mereka ada.

Mardhiah Samsuri

No comments:

Post a Comment

Bakal Terbit : Ebook Kunci Asas Didik Anak

Kembara didik anak adalah kembara yang panjang. Suka saya mulakan kembara dengan berkongsi apa yang sahabat perhatikan pada cara Ra...