Tuesday 12 December 2017

Ebook Anak Mudah Khatam Al-Quran

Ebook Anak mudah Khatam Al - Qur'an garapan Puan Aina Dayana sarat dengan inspirasi buat ibu yang masih mempunyai anak kecil.

Fasa awal kanak - kanak mereka perlukan suasana kondusif yang mendukung sambungan otak yang sihat. Perkongsian Ebook Anak Mudah Khatam Al-Qur'an sarat dengan saranan menjadikan suasana pembelajaran Al-Qura'an begitu kondusif.

Ebook ini juga mencetus rasa kesungguhan seorang ibu. berusaha tanpa lelah dan jemu. usaha yang tak putus agar anak cinta al-uran dan merasa seronok pada sesi Al-qur'am. Cetusan rasa anak teruja untuk sesi belajar Al-Qur'an menjadikan anak sentiasa menanti sesi ini.

Ebook ini sarat dengan pelbagai aktiviti. Khusus untuk anak yang belum sekolah. Pendedahan awal untuk anak mengenal Al-Qur'an juga dikongsikan.Aktiviti yang dikongsikan sesuai untuk tahap perkembangan anak - anak.

Ini salah satu lagi Ebook yang sangat membantu para ibu. bukan sekadar untuk anak khatam al-quran. malah anak senang hati dalam sesi pembelajran. kerana pendekatan sesuai fitrah anak.

Para ibu hanya perlu dapatkan Ebook ini. Garapan penuh inspirasi dan praktikal. Mudah. Terus boleh diamalkan.

Langkah pertama anda, dapatkan Ebook ini! Moga anda dapat memulakan perjalanan yang menyeronokkan dan sesi belajar Al-Qur'an terus menjadi sesi yang ditunggu anak - anak.

Tahniah Puan Aina. Sungguh Ebook ini memberi inspirasi!

Mardhiah Samsuri

No comments:

Post a Comment

Bakal Terbit : Ebook Kunci Asas Didik Anak

Kembara didik anak adalah kembara yang panjang. Suka saya mulakan kembara dengan berkongsi apa yang sahabat perhatikan pada cara Ra...